חוזר לקרב • נתניהו: "נוני מוזס וקבוצת 'ידיעות אחרונות' חזרו לסורם"

    דוד לזר No Comments on חוזר לקרב • נתניהו: "נוני מוזס וקבוצת 'ידיעות אחרונות' חזרו לסורם"
    13:16
    06.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הרב משה הלל הירש: "עדיין יורים מדרום, מה הועילו חכמים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למי שהספיק לשכוח – הסיבה שגרמה לראש הממשלה בנימין נתניהו לפרק את הממשלה ולצאת לבחירות – היא חוק ישראל היום – שנתניהו לא הצליח להעמיד רוב מולו.

    אמש (חמישי) נתניהו חזר לזירת הקרב מול מו"ל 'ידיעות אחרונות' – אבל הפעם הוא מצוייד בקואליציה חזקה שסרה למרותו.

    ברשת החברתית פרסם אמש ראש הממשלה, "נוני מוזס וקבוצת "ידיעות אחרונות" חזרו לסורם. בימים האחרונים שבו המתקפות וההכפשות חסרות השחר נגדי שאפיינו את העיתון ואת אתר Ynet במערכת הבחירות. הפעם מיועדות ההשמצות לפגוע בי בתפקידי כשר התקשורת, תחום שבו לנוני מוזס ולקבוצת ״ידיעות״ יש אינטרסים עסקיים ואישיים רבים, חלקם גלויים וחלקם סמויים מן העין".

    "השיטה נותרה אותה השיטה", כותב נתניהו, "טענות שווא עליי ועל סביבתי, יום אחרי יום, שקר אחרי שקר, עיוות אחר עיוות".

    "אתמול פורסם ב"ידיעות" אוסף של דברי הבל נגד עו"ד שלמה פילבר, המועמד להתמנות לתפקיד מנכ״ל משרד התקשורת. לשם כך הועלה מן האוב מאמר בחתימתו של פילבר, שפורסם לפני 20 שנה, ושנכתב בכלל על ידי אדם אחר. עו״ד פילבר לא מחזיק כלל בעמדות שיוחסו לו ואף הבהיר זאת אתמול בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו (https://goo.gl/RG12ku). מדובר באדם ישר דרך, ערכי ומתון, איש מקצוע רב כישורים ויכולות, אשר רחוק שנות אור מן התמונה שניסו לצייר לגביו ב"ידיעות".

    "הבוקר נמשכה המתקפה ב״ידיעות״ בכתבה שהעלתה טענה מופרכת על ניגוד עניינים כביכול בפעולתי כשר תקשורת בשל קשרי העבודה שלי עם עורכי הדין יצחק מולכו ודוד שמרון. אבהיר בצורה הברורה ביותר: אין ומעולם לא היה שום ניגוד עניינים בפעולתי כאיש ציבור. אני מקפיד על כך באופן המחמיר ביותר וכך גם כל האנשים שפועלים בסביבתי".

    ראש הממשלה ממשיך וכותב, כי "עורכי הדין יצחק מולכו ודוד שמרון מעולם לא פנו אליי בענייני לקוחותיהם. אפילו לא ברמז. יתרה מכך, עו״ד מולכו ממלא בהתנדבות ובמסירות את תפקיד השליח למשא ומתן המדיני לאורך שנים רבות. הוא חתום על הסכם למניעת ניגוד עניינים שאושר על ידי שורה של יועצים משפטיים לממשלה, שבו חשף את כל עסקיו ולקוחותיו".

    "בעבר, כדי שלא תהיה אפילו מראית עיין של ניגוד עניינים עם משרד עורכי הדין של מולכו ושמרון, העברתי מיוזמתי כשר האוצר את הטיפול בעניין הפרטת בנק דיסקונט לשר אחר (טומי לפיד ז"ל)".

    "נראה שנוני מוזס אינו מוכן להשלים עם העובדה שהעם בחר בי ובליכוד להנהיג את המדינה, הן בנושאים הביטחוניים והמדיניים והן בהובלת הרפורמות להגברת התחרות בכל התחומים, כולל בתקשורת, בדיור וביוקר המחייה".

    "אני עוסק בנושאים חשובים אלה מתוך תחושת אחריות עמוקה כלפי אזרחי ישראל ותוך שמירה בלתי מתפשרת על טוהר המידות. מה שמתפרסם בעיתון מסוים ובאתר מסוים אינו אלא המשך מסע ההכפשות וההשמצות המונע על ידי אינטרסים זרים ואפלים".

    "הניסיון לפגוע בי לא יצלח: לא אירתע מלקבל החלטות ולהוביל רפורמות שישפרו את הביטחון ואת איכות החיים של אזרחי ישראל. לשם כך קיבלתי את אמונכם", כותב נתניהו.



    0 תגובות